Spis treści
Dubaj reklamuje Expo, linia Emirates zaskoczyła Internautów
Pierwsza wersja reklamy linii Emirates ukazała się na YouTube 5 sierpnia 2021 r. Na filmie widzimy znaną kaskaderkę, Nicole Smith-Ludvik, stojącą na szczycie iglicy Burdż Chalifa, najwyższego wieżowca świata, ponad 820 m nad ziemią. Nicole ma na sobie strój stewardessy linii Emirates i trzyma w dłoniach plansze z napisami. Na planszach „stweradessa” wyraża radość z faktu, że Wielka Brytania przeniosła Zjednoczone Emiraty Arabskie na pomarańczową listę, dzięki czemu można było wznowić loty na Expo 2020 w Dubaju.
Napis na planszy głosi, że zmiana polityki turystycznej w Wielkiej Brytanii sprawiła, że linie Emirates czują się wspaniale. Użyto angielskiego wyrażenia „on top of the world”, które dosłownie oznacza „na szczycie świata”. I faktycznie, kiedy kamera oddala się, widzimy, że Nicole faktycznie wdrapała się ze swoimi planszami na sam szczyt najwyższego wieżowca świata, stojącego w Dubaju Burdż Chalifa.
Reklama Expo w Dubaju bez efektów specjalnych
Reklama była może urocza, ale pewnie szybko by o niej zapomniano, gdyby nie fakt, że po paru dniach na YouTube linie Emirates zamieściły film ukazujący, jak nakręcono klip.
Okazało się, że Nicole Smith-Ludvik rzeczywiście stała na szczycie wieżowca – do nakręcenia reklamy nie użyto efektów specjalnych. Film ukazujący wyczyn kaskaderki zrobił się nie mniej popularny od samej reklamy, a twarz Nicole i jej plansze stały się powszechnie rozpoznawalnym symbolem Expo 2020 w Dubaju, widocznym choćby na samolotach linii Emirates.
Nowa odsłona dzielnej stewardessy. Expo w Dubaju trwa do końca marca 2022
Nowa wersja reklamy Emirates pojawiła się w Sieci przed kilkoma dniami. Tym razem robi nawet większe wrażenie niż oryginał. Nicole znowu stoi na szczycie Burdź Chalifa, ale tym razem, jak głoszą napisy na jej planszach, nie jest sama. Nadlatują bowiem jej przyjaciele. W kolejnym ujęciu za plecami kaskaderki przelatuje umiejętnie skadrowany superjumbo A380, samolot pasażerski linii Emirates z wymalowaną na kadłubie reklamą Expo 2020 i… samą Nicole, trzymającą swoją planszę.
Nowa reklama Expo 2020 w Dubaju w wykonaniu linii Emirates została opublikowana prawie pół roku po poprzedniej, zapewne po to, by przypomnieć światu, że Expo 2020 w Dubaju trwa nadal i będzie trwało aż do końca marca 2022.
Jeśli dzielna stewardessa zachęciła Was do zobaczenia na własne oczy Dubaju, Expo i Burdż Chalifa, sprawdźcie w poniższym artykule, jak najkorzystniej polecieć do Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Źródło: YouTube, mslgroup.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?